tromaktiko: Πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός εξομολογείται: «Είχα κομμένο ρεύμα στο σπίτι και είπα ”όχι” σε δουλειά λόγω ανθρώπων»

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός εξομολογείται: «Είχα κομμένο ρεύμα στο σπίτι και είπα ”όχι” σε δουλειά λόγω ανθρώπων»



Απίστευτη δήλωση από την γνωστή Ελληνίδα...

Στην κάμερα της εκπομπής ”Όλα καλά” μίλησε η Σοφία Βογιατζάκη και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα επαγγελματικά της αλλά και στις τρικλοποδιές που της έχουν βάλει οι συνάδερφοί της.

«Δεν με απασχόλησε ποτέ να φανώ εγώ, να βγω εγώ μπροστά, δεν είμαι εγωκεντρική. Μου έχουν βάλει τρικλοποδιές άπειρες φορές συνάδελφοι πάνω στη σκηνή, κάνουν πράγματα που δεν είναι θεμιτό να συμβαίνουν. Υπάρχουν μερικά τρικ για να “κάψεις” το αστείο του άλλου, το θεωρώ αστείο και γελοίο.

Έχω πει “όχι” σε δουλειά λόγω ανθρώπων με τους οποίους δεν θέλω να ξαναδουλέψω. Και σε εποχή που ήμουν δύσκολα οικονομικά, που είχα κομμένο ρεύμα στο σπίτι και δεν είχα τρόπο να το πληρώσω γιατί ήμουν άνεργη», δήλωσε η γνωστή ηθοποιός. Δείτε περισσότερα στο βίντεο:

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!